Przejdź do głównej zawartości

Inspiracje Tygodnia nr.1 "Tak odbiło ci..."

Witajcie moi ludkowie!!!
Dziś zagłębimy się w tajniki magii, wyjaśnimy niewyjaśnione i wytłumaczymy niewytłumaczalne...
Innymi słowy... Pokarzę wam inspiracje na ten tydzień!!!
Oki... Nie zwlekając...
Trąby...
INSPIRACJE TYGODNIA!!!


~Słowo Przewodnie~
Inny


~Cytat~


~Obrazek~

.............

~Kolor~

Po prostu PINK...

~Pojazd~

Ja... Brak mi słów... MEOW!!!



~Zwierzę~

Myszo-jeleń...
(Ciekawi mnie dlaczemu jego nóżki jeszcze sie nie połamały...)

Ten wzrok i uśmiech zabujcy... O.o

~Przedmiot codziennego użytku~

Bo łyżka jest tak uniwersalana... Można nią jeść, kopać dołki, wydłubać oko, mieszać....
Tyle zastosowań...



~Ubranie~

Pikachu!!! Wybieram Cię!!!



~Jedzenie~


...... No cóż.... Musiał to wymyślić naprawdę inteligentny człek.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Sołłł..... To wszystkie inspiracje na dziś... Jeśli chcecie abym dodała coś lub odjęła to jestem otwarta na sugestie...XD

A jeśli chodzi o mnie.... To mam do Was wieeeeeeelkie pytanie... 
Czy-Wy-chcecie-abym-zamieściła-na-blogu-jakieś-opowiadanie-????????
Proooooooszę o odpowiedź...
Jeśli tak to z czym związane? 
(Mogę podać listę ''rzeczy'' z których jestem zdolna napisać ff w następnym poście..)


Do napisania!!!
Wasza Ikson <3 <3 <3






(^O^)/


( T_T)\(^-^ )





Obrazy z grafiki Google...

Komentarze

  1. Heh... Buty, pojazd, zmutowane zwierzęta, KANAPKA Z KLEJEM... Ikuś nie przesadzaj!!! Ale plus jest taki, że w końcu się odezwałaś.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta moja nieopanowana radość, kiedy zobaczyłam, że napisałaś posta :D Cieszę się, że wróciłaś na blogi ^^
    Jak już pisałam pomysł na serię jest świetny. Zakochałam się w maślanym kleju i cytacie, który sprawia, że mam ochotę się uśmiechać ❤
    A co do opowiadań... Tak, z chęcią przeczytam kilka Twoich fanfick'ów ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie z kolei najbardziej do gustu przypadły buty (Pikachuuuu!~ >w<) i obrazek - uwielbiam tematykę szarego zwykłego świata i jakiejś osoby "innej", wyróżniającej się. A smarowanie sobie kanapki masłem w sztyfcie (najlepiej w miejscu publicznym) to niezły pomysł na żart primaaprilisowy. Muszę kiedyś spróbować. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny cytat. Co do opowiadań, to możesz napisać o Miraculum. Ps. Zapraszam cię na mojego bloga, w którym nawiązałam do waszych OC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż jakieś opowiadanko!
    Proszę...
    Lis

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Something about these months

O Boże. Nie było tutaj postów przez dwa miesiące. DWA MIESIĄCE. A teraz ja się pytam: kiedy to się stało, hm?! O Boże. A tak w ogóle to hej, cześć, witajcie, czy coś tam innego. Tęskniliście? ♥ Jak by Wam to wszystko wytłumaczyć? Może zacznijmy od jednego: przepraszam. Strasznie przepraszam. Ale naprawdę mam usprawiedliwienie - szkoła! Zaczęłam gimnazjum i, egh, trochę czasu mi zajęło przystosowanie się do gimnazjalnego rytmu. Duże trochę. Nawet bardzo duże trochę. To też nie tak, że nic w tym czasie nie robiłam. W prawie każdy weekend siadałam i starałam się napisać chociaż trochę. Chciałam opublikować rozpiskę z Anglii, zamiast tego macie to. Moje przeprosiny. Ale teraz wracam, naprawdę! Postaram się dodawać posty co dwa tygodnie, w piątek, sobotę lub niedzielę. Wiem, to nie tak często jak kiedyś. Ale hej, to tylko początek! Z czasem postaram się pisać jeden tygodniowo, a może i więcej? Kto wie, kto wie... Także w najbliższym czasie postaram się dodać rozpiską angielską. Zastanawia…