Przejdź do głównej zawartości

Probably the last info post

Hello~

Dzisiaj tak tylko krótko abyście wiedzieli żyję.
Heh.
Nie było mnie ponad miesiąc.
*klask, klask, klask*
Sorki.

Jak pewnie zauważyliście troszku bardzo zmieniłam wygląd bloga.
W sumie nie wiem co o nim sądzić.
Z jednej strony taki mi się podoba - daje taki bardziej nowoczesny, designerski jak by to powiedzieć po polsku... vibe. Z drugiej przywiązałam się do tamtego i... Zresztą dajcie znać co sądzicie pod spodem ⬇

Nie umiem niestety zmienić czcionki w poście, jak wiecie to piszcie, bo ta obecna mnie wnerwia ;-;

Jak tam życie tak w ogóle?
U mnie w sumie jest okej, ale z blogiem jak widać wciąż jednak ciężko.

Moje kontakty z Iki w sumie są teraz nie najgorsze, jednak wciąż nie wspominam o blogu w obawie ich pogorszenia.

Ja serio chcę tu wrócić.

Poczekajcie tylko do drugiej rocznicy.
Wtedy postaram się wszystko poogarniać i na poważnie wziąć się za bloga. Heh.

Serio tęsknię za tym co było kiedyś.
Za weną do pisania.
Za rozmowami i czytelnikami.
Za wszystkim związanym z blogiem.
Tylko tak serio serio nie mam pomysłu jak to odnowić.
Ale postaram się.
Postaram się bardziej.

To dwunastego~

~Shy

Komentarze

  1. Och mi też wena twórcz poszła gdzieś (chyba na pielgrzymkę xd) Wygląd bloga śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, cieszę się, że ktoś może mnie w tym zrozumieć. Życzę powrotu weny ^-^
      Dziękuję ♥

      Usuń
  2. O dżizas!!! Ale to super wygląda!!! Aż zazdroszczę...
    Czekam na jak najszybsze posty ^^
    (I książkę na Watt, ale to swoją drogą...)
    Pozdrów Iki, Mifkę, Amy, Yumiko i Shiro!!! <3
    Masz zamiar kontynuować pomysł z Miraculum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba ♥
      Szkic już nawet mam, więc kto wie, kto wie...? ^-^
      Hm, być może gdy odświeży mi się 'hype' na MLB, jakoś teraz nie mam weny, ale czekam niecierpliwie na nowy sezon i pewnie wtedy coś posunie się w tym kierunku c:

      Usuń
  3. No to tak:
    1. Wchodzisz na bloga.
    2 W prawym górnym rogu wyświetla Ci się: Nowy post, Projekt Wyloguj się.
    3. Wchodzisz w zakładkę Projekt.
    4. Potem w układ.
    5. Następnie w Dodawaj, usuwaj i edytuj gadżety na blogu. Klikaj i przeciągaj gadżety, by je przestawiać. Używaj projektanta motywów, by zmieniać kolumny i szerokość.
    6. Potem wybierasz ZAAWANSOWANE.
    7. I wybierasz TEKST STRONY.
    8. I wybierasz nową czcioneczkę.
    Pa!!!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak to działało w starych motywach, w tych nowych nie ma takiej opcji ;-;

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

A Long, Long Time Ago...

Ekhem... Hej? No, troszkę mnie tu nie było! Co prawda Iki dbała (no powieeedzmy...) o posty, ale o lalkach blog chyba nieco zapomniał... Pora mu więc przypomnieć! ^^ Po pierwsze i najważniejsze - 7 czerwca cztery nasze panny obchodziły roczek. I tak, mówię o Poppy, Holly, Aiko i Duchess. Mam do tej rocznicy szczególny sentyment, bo były to pierwsze lalki, które przybyły do nas już podczas posiadania bloga ♥ Heh, kto pamięta "Nowe lokatorki!" ? Ach, aż mi się przykro robi, gdy patrzę na te zdjęcia... Mam wrażenie, że wtedy były lepsze, bardziej kreatywne niż teraz. Heh, a pamiętam, jak na początku blogowania zarzekałam się, że nigdy tak nie powiem c': A, no i post z dedykacją dla Maddie xoxo - dziewczyny, która zmotywowała mnie do powrotu na blogi. Wielkie, wielkie dzięki! =D No dobra, ale przejdźmy do sedna! Głupio mi trochę, ale nie będzie to post "typowy" dla rocznicy. Czytaj - nie będzie nowych ciuszków. Czemu? A no temu, że jest ciężko. W końcu to cz...

Z folderów Shy #2 - The Most Fur-fect Movie Ever!

Witajcie! Uff, i kolejną przerwę macie za sobą. Teraz już posty będą regularnie, obiecuję ♥ A tymczasem - w końcu udało mi się napisać kolejny post z serii "Z folderów Shy"! Wybór nowego tematu nie był szczególnie trudny, bo byłam go pewna już w trakcie pisania pierwszej części. Heh, znowu ciężka nazwa, ale co ja na to poradzę, że angielski jest do takich nazw idealny? Z "The Most Fur-fect Movie Ever!" chodzi oczywiście o pewien futrzasty film który ukazał się już kilka dobrych miesięcy temu. Oglądaliście może Zootopię ? Zwierzogród podbił moje serce już za pierwszym razem. Pokochałam absolutnie wszystko - bohaterów, fabułę, miasto, widoki... ♥ Nie dziwne jest więc, że poszłam drugi raz. I jeszcze raz. I jeszcze jeden. No, a teraz planuję kupno płyty ^^ Jeśli ktoś nie oglądał - serdecznie polecam. No, chyba że ktoś nienawidzi animacji Disneya, zagadek, scen grających na emocjach oraz barwnych bohaterów. Ale jeśli te cztery rzeczy są Wam bliskie - powinniście ...

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K...