Przejdź do głównej zawartości

Probably the last info post

Hello~

Dzisiaj tak tylko krótko abyście wiedzieli żyję.
Heh.
Nie było mnie ponad miesiąc.
*klask, klask, klask*
Sorki.

Jak pewnie zauważyliście troszku bardzo zmieniłam wygląd bloga.
W sumie nie wiem co o nim sądzić.
Z jednej strony taki mi się podoba - daje taki bardziej nowoczesny, designerski jak by to powiedzieć po polsku... vibe. Z drugiej przywiązałam się do tamtego i... Zresztą dajcie znać co sądzicie pod spodem ⬇

Nie umiem niestety zmienić czcionki w poście, jak wiecie to piszcie, bo ta obecna mnie wnerwia ;-;

Jak tam życie tak w ogóle?
U mnie w sumie jest okej, ale z blogiem jak widać wciąż jednak ciężko.

Moje kontakty z Iki w sumie są teraz nie najgorsze, jednak wciąż nie wspominam o blogu w obawie ich pogorszenia.

Ja serio chcę tu wrócić.

Poczekajcie tylko do drugiej rocznicy.
Wtedy postaram się wszystko poogarniać i na poważnie wziąć się za bloga. Heh.

Serio tęsknię za tym co było kiedyś.
Za weną do pisania.
Za rozmowami i czytelnikami.
Za wszystkim związanym z blogiem.
Tylko tak serio serio nie mam pomysłu jak to odnowić.
Ale postaram się.
Postaram się bardziej.

To dwunastego~

~Shy

Komentarze

  1. Och mi też wena twórcz poszła gdzieś (chyba na pielgrzymkę xd) Wygląd bloga śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, cieszę się, że ktoś może mnie w tym zrozumieć. Życzę powrotu weny ^-^
      Dziękuję ♥

      Usuń
  2. O dżizas!!! Ale to super wygląda!!! Aż zazdroszczę...
    Czekam na jak najszybsze posty ^^
    (I książkę na Watt, ale to swoją drogą...)
    Pozdrów Iki, Mifkę, Amy, Yumiko i Shiro!!! <3
    Masz zamiar kontynuować pomysł z Miraculum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba ♥
      Szkic już nawet mam, więc kto wie, kto wie...? ^-^
      Hm, być może gdy odświeży mi się 'hype' na MLB, jakoś teraz nie mam weny, ale czekam niecierpliwie na nowy sezon i pewnie wtedy coś posunie się w tym kierunku c:

      Usuń
  3. No to tak:
    1. Wchodzisz na bloga.
    2 W prawym górnym rogu wyświetla Ci się: Nowy post, Projekt Wyloguj się.
    3. Wchodzisz w zakładkę Projekt.
    4. Potem w układ.
    5. Następnie w Dodawaj, usuwaj i edytuj gadżety na blogu. Klikaj i przeciągaj gadżety, by je przestawiać. Używaj projektanta motywów, by zmieniać kolumny i szerokość.
    6. Potem wybierasz ZAAWANSOWANE.
    7. I wybierasz TEKST STRONY.
    8. I wybierasz nową czcioneczkę.
    Pa!!!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak to działało w starych motywach, w tych nowych nie ma takiej opcji ;-;

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Like a Doll

Hello~! //tutaj wstawcie dowolnie wyglądające dłuuugie przeprosiny na temat tego jak to zaniedbuję bloga, obserwatorów i ogólnie życie, których i tak nikomu nie chciałoby się czytać, ale muszę jakoś wyrazić swoją skruchę// Zatem jak tam mija Wam luty? W trakcie ferii czy już po? Jak widzicie u mnie było dosyć pracowicie, ale że w końcu zaczęły mi się ferie (co z tego, że trwają już tydzień) mam chwilkę by o czymś napisać ^^ Prawdę mówiąc przez chwilę chciałam sobie ten post odpuścić. Wstawić po postu kolejną sesję. Ale wtedy napisała do mnie sei (dziękuuuję~ ♡) i stwierdziłam że, a co tam, jednak to tutaj pokażę. Jest to nieco inne od wszystkiego co dotąd się pojawiło. Dawno nie robiłam zdjęć czemuś innemu niż lalkom. Ale że u mnie przez ostatnie trzy miesiące dużo się zmieniło (znalazłam nową życiową pasję... ^^) pomyślałam, że może warto jednak pokazać efekt mojej pracy jako początek stopniowych zmian które chciałabym tutaj wprowadzić...? Ale żeby nie przedłużać tego i tak już długi…