Przejdź do głównej zawartości

Brown & Pink

Hejka!
Witam po przerwie! Tęskniliście? Bo ja bardzo... Za internetem. Serio, nie cierpię wyjeżdżać na wakacje gdzieś, gdzie nie ma wi-fi...
W każdym razie wstawiam dziś kolejną sesję Poppy i Holly. To cud że w ogóle ją zrobiłam, bo było strasznie gorąco (chyba wiecie o czym mówię, prawda?) i kompletnie mi się nie chciało nic robić...





















Wiem, że jakość nie jest najlepsza... Mój aparat świruje =/. Naprawdę, muszę częściej wychodzić w plener. Tylko gdzie w Warszawie znaleźć ładny plener? Nie żebym nie mieszkała koło jednego z najładniejszych parków Warszawskich... Tak, jestem leniwa =)
No właśnie, szykuje się nocowanie piątkowe (w sensie w naszą piątkę, a nie że w piątek =)), więc będzie trochę nowości - po pierwsze ważna rocznica... a po drugie - szykujcie się na nowe cudeńko!!!
Papatki!

Komentarze

  1. 1.Jestem ciekawa rocznicy i tego cudeńka! 2.Prześliczne zdjęcia
    3. Masz urocze panny!!! :))
    4. Czy masz zamiar zamawiać pullipkę albo dala?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak, tak... "cudeńko" leży już u mnie na biurku =)
      2. Wielkie dzięki! =D
      3. Holly i Poppy dziękują =)
      4. Mam, mam... Zapewne pod koniec tego roku =). W zakładce "Wishlist" są wymienione modele =)... A ty? Masz na oku konkretny model, czy decydujesz się na składankę?

      Usuń
    2. Ja mam wypatrzonych kilka modeli z "Alice" ale na razie na allegro nic takiego nie ma :(( i pozdrowianka dla Ciebie oraz Poppy i Holly :D

      Usuń
  2. 1.Bądz cierpliwa to już niedługo :3
    2.Ona rzeczywiście robi śliczne zdjątka.
    3.Heh...
    4. Hmmmmm..... Może kiedyś(ja iki)
    A tenshi... I don't know kiedy...
    Pozdrowionka dla naszej naj czytelniczki!!!
    :3 :3 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i piękne zdjęcia <3 Będę tu wpadać częściej ^^ Jestem ciekawa nowego cudeńka C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki =). Nad jakością zdjęć muszę popracować... Mam 1000 pomysłów na minutę i tak mała czasu na ich realizację =(. Cały czas korci mnie żeby odpakować paczkę, ale to lalka Iki, więc musicie czekać =(

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

A Long, Long Time Ago...

Ekhem... Hej? No, troszkę mnie tu nie było! Co prawda Iki dbała (no powieeedzmy...) o posty, ale o lalkach blog chyba nieco zapomniał... Pora mu więc przypomnieć! ^^ Po pierwsze i najważniejsze - 7 czerwca cztery nasze panny obchodziły roczek. I tak, mówię o Poppy, Holly, Aiko i Duchess. Mam do tej rocznicy szczególny sentyment, bo były to pierwsze lalki, które przybyły do nas już podczas posiadania bloga ♥ Heh, kto pamięta "Nowe lokatorki!" ? Ach, aż mi się przykro robi, gdy patrzę na te zdjęcia... Mam wrażenie, że wtedy były lepsze, bardziej kreatywne niż teraz. Heh, a pamiętam, jak na początku blogowania zarzekałam się, że nigdy tak nie powiem c': A, no i post z dedykacją dla Maddie xoxo - dziewczyny, która zmotywowała mnie do powrotu na blogi. Wielkie, wielkie dzięki! =D No dobra, ale przejdźmy do sedna! Głupio mi trochę, ale nie będzie to post "typowy" dla rocznicy. Czytaj - nie będzie nowych ciuszków. Czemu? A no temu, że jest ciężko. W końcu to cz...

Z folderów Shy #2 - The Most Fur-fect Movie Ever!

Witajcie! Uff, i kolejną przerwę macie za sobą. Teraz już posty będą regularnie, obiecuję ♥ A tymczasem - w końcu udało mi się napisać kolejny post z serii "Z folderów Shy"! Wybór nowego tematu nie był szczególnie trudny, bo byłam go pewna już w trakcie pisania pierwszej części. Heh, znowu ciężka nazwa, ale co ja na to poradzę, że angielski jest do takich nazw idealny? Z "The Most Fur-fect Movie Ever!" chodzi oczywiście o pewien futrzasty film który ukazał się już kilka dobrych miesięcy temu. Oglądaliście może Zootopię ? Zwierzogród podbił moje serce już za pierwszym razem. Pokochałam absolutnie wszystko - bohaterów, fabułę, miasto, widoki... ♥ Nie dziwne jest więc, że poszłam drugi raz. I jeszcze raz. I jeszcze jeden. No, a teraz planuję kupno płyty ^^ Jeśli ktoś nie oglądał - serdecznie polecam. No, chyba że ktoś nienawidzi animacji Disneya, zagadek, scen grających na emocjach oraz barwnych bohaterów. Ale jeśli te cztery rzeczy są Wam bliskie - powinniście ...

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K...