Przejdź do głównej zawartości

Labyrinth

Witajcie!
Oszczędzę sobie i Wam tłumaczeń, dlaczego tak długo mnie nie było, bo... Sama tego tak naprawdę nie wiem. O.o W międzyczasie zdarzyło się kilka ciekawych rzeczy, i tak, chodzi mi tu głównie o pojawienie się dwóch nowych panienek w kolekcji, ale o tym wszystkim pod koniec posta. Shy musi się trochę ogarnąć... Mój dzień właściwie wygląda tak - szkoła, prace domowe, sprawdzanie czyichś blogów, pisanie komentarzy i na zajęcie się swoim w ogóle nie mam czasu! I właśnie myśląc o tym wszystkim, powstał mi pomysł na dzisiejszą sesję. Znaczy, nie do końca powstał, ale teraz jak patrzę na te zdjęcia, idealnie to obrazują... A więc:

Na początku w moim pokoju powstał dość spory stosik książek...

...ale mi wciąż było za mało, więc dołożyłam jeszcze kilka...

...i jeszcze ostatnich pięć ^^

A to wszystko po to, aby ułożyć z nich... Książkowy labirynt!
Główną bohaterką sesji jest Aiko, lalka będąca ze mną już ładnych 7 miesięcy (albo więcej), ale nie posiadająca jeszcze żadnej sesji na blogu. Ach ta moja pamięć ;-; Ale do rzeczy!
Otóż według mojego K.O.C.'a (który już niedługo się pojawi w "Kto u nas mieszka?", mówię Wam...) Aiko nie jest zbyt pilną uczennicą, nie przepadającą za uczeniem się, szkołą i oczywiście - książkami ^^ Dlatego postanowiłam ją trochę pomęczyć "wpuszczając" ją do książkowego labiryntu. To też miała być taka jakby przenośnia, że Aiko jest zagubiona w całym tym szkolnym świecie i wgl... No, mam nadzieję, że tyle wyjaśnień wystarczy. Ta-damn!

 Aiko: S-Shy, nie zostawiaj mnie tutaj! S-S-Shyyy!!!

Aiko: No i mnie zostawiła! Ja jej dam! O ile się stąd wydostanę...


Aiko: Nie no, nie wierzę... Mam dooosyyyć! Shyyy, zabierz mnie stąd...


Aiko: No i gdzie ja mam teraz iść? Ech...

Aiko: O! O! Tu chyba jest przejście...

Aiko: No, może nie jest tu AŻ tak źle... Ale i tak dam Shy popamiętać jak stąd wyjdę!

Aiko: Czy to jest... Tak... Wyjście! Widzę wyjście!


Aiko: I co labiryncie?! Poradziłam sobie z tobą, poradziłam!!!

Aiko: Czy ja... Czy ja widzę ścianę?! Serio?!

Aiko: Przynajmniej to komiksy... Ech, Shy, do czego ty mnie zmuszasz...

Aiko: Ale... Chwileczkę... Czy ja mam się po nich wspiąć?!


Aiko: Poddaję się! Nie dam rady!

Maddie: O, Aiko, co ty tutaj robisz? Myślałam, że nie lubisz książek... ^^
Aiko: Bo nie lubię! Shy mnie tutaj zaprowadziła i kazała radzić sobie samemu...

Maddie: To... Dlaczego stąd nie wyszłaś? Przecież to proste! =D
Aiko: Proste jak dla kogo...
Maddie: Tooo... Pomóc ci stąd wyjść?
Aiko: Jeszcze się pytasz? Oczywiście!

Aiko: Dzięki Maddie... Nie wiem co bym bez ciebie zrobiła! ^^
Maddie: Nie ma sprawy!

Maddie: Spójrz Aiko! Czego ty się bałaś?
Aiko: . . .
Maddie: To co... Idziemy jeszcze raz? =D
Aiko: NIE!

I co sądzicie? Ja osobiście jestem ze zdjęć całkiem dumna ^^ Kocham sesje w książkowym klimacie!
Btw, dzisiaj Iki ma urodzinki - sto lat Ikuś! Wszystkiego naj i w ogóle... Nowych panienek w kolekcji, zdrowia, szczęścia, wielu uśmiechów...

No, a teraz obiecana organizacja:
Po pierwsze - Ikuś niedługo wstawi posta z zaprezentowaniem jej dwóch nowych panienek! Bijemy brawo i trzymamy ją za słowo, pamiętajcie!
Po drugie - jak już pewnie zauważyliście, zawiesiłam "Top 10 Repaints Of...". Po prostu jakoś pisanie tych postów przestało mi sprawiać przyjemność. Ale może jeszcze kiedyś wrócą...
Po trzecie - rozpoczynamy drugą turę aktualizowania "Kto u nas mieszka?"! W najbliższym czasie postaram się uzupełnić wszystkie info o lalkach Iki i Miki, a później zabiorę się za K.O.C.e
I po czwarte - postaram się teraz pisać częściej, tak z dwa razy tygodniowo ^^ Brakuje mi pisania i jak tylko się trochę poogarniam ze szkołą i Miraculum to zajmę się blogiem (nagłówek it's coming!) =D

I to by było właściwie wszystko na dzisiaj. Bye!

Komentarze

  1. Zdjecia super no i mini komix jak by widziałam tam w tym labiryncie książkę EAH ! A oczywiście wszystkiego naj Ikuś (chociaż cie nie znam ) więcej panienek u siebie hajsu prawdziwych przyjaciuł no i po prostu spełnienia mażen :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, wielkie dzięki ♥ I tak, jest tam książka EAH (no, tak właściwie to cała seria). Ogólnie jest tam cała maaasa książek... Jestem ciekawa czy ktoś jeszcze którąś rozpozna ^^

      Usuń
    2. Elementy Harmonii są od góry na szóstym zdjęciu. xD

      Usuń
    3. Wooow... Niesamowita spostrzegawczość! =D Ja sama bym ich chyba nie rozpoznała "^^

      Usuń
  2. Czy tam są książki Baśniobór i Władca Pierścieni 😉😁😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak =D Shy ♥ fantasy. A Baśniobór to już w ogóle uwielbiam za wszystko ♥ Władcę Pierścieni i Hobbita zresztą też ^^

      Usuń
  3. Widzę, że ktoś musiał się trochę pomęczyć ze sprzątaniem xD
    Świetny pomysł (i wykonanie ^^) fotostory. Mam nadzieję, że jednak Aiko nie ma na Ciebie "focha forever"? :D
    Wait... IKI MA URODZINY?! Ups... :/ No nic, chyba zaraz będę musiała do niej zadzwonić... Trchę po czasie, ale zawsze coś...
    No i nie mogę doczekać się zdjęć waszych najnowszych cudeniek! c: Oczywiście czekam też na aktualizaję zakładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzątanie to pestka przy UKŁADANIU. Ułożyłam raz - rozwaliło się. Drugi - to samo. Trzeci - przetrwało do połowy sesji. Na szczęście przy czwartym było już okej... ^^
      A Aikuś chyba jakoś mi to wybaczyła... Teraz w piątkę (ja, Amy, Maddie, Bunny i Aiko) zajęłyśmy się oglądaniem Miraculum i chyba zapomniała już o tym "traumatycznym" przeżyciu xD
      Szczerze... Ja też nie mogę się ich doczekać! =D A trzeba przyznać, że wyszły Iki całkiem nieźle. Są chyba jakieś dwa czy trzy które mi się naprawdę podobają ^^

      Usuń
  4. Od razu wypatrzyłam "Baśniobór" i mentalnie przesyłam ci kciuki w górę za gust książkowy >;) Poza tym, cała sesja skojarzyła mi się z "Alicją w Krainie Czarów" - książki, labirynty, zagubienie. . . zwłaszcza dziewiąte zdjęcie (licząc pierwsze trzy książkowe) daje mi takie Alicjowe wrażenie właśnie. I jeśli dobrze zrozumiałam ostatni akapit to nie tylko ja zainteresowałam się ostatnio pewną kreskówką o biedronce. >w<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło, że jeszcze ktoś z "mojego społeczeństwa" lubi "Baśniobór" =D Przeczytałam jeszcze kilka innych serii Brandona Mulla, ale "Baśniobór" jest najlepszy ♥
      Faktycznie, jak tak teraz patrzę i mi sesja kojarzy się z "Alicją w Krainie Czarów". Ale dzięki Tobie mam teraz wenę na prawdziwą, stu procentowo Wonderlandową sesję! =D W końcu mamy już stamtąd trzy panny - trzeba je jakoś wykorzystać ^^
      Fani Miraculum, łączmy się! Poważnie, jest nas coraz więcej ^^ Na początku Mifka, teraz Ty... OMS, jak ja się cieszę! Gdy dowiedziałam się o niej od Iki, nie zainteresowała mnie tak bardzo, ale z czasem... Ach! Lubię z każdą chwilą mocniej! Tym bardziej, że jest tak wiele fajnych osóbek do pogadania o niej... =3

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Something about these months

O Boże. Nie było tutaj postów przez dwa miesiące. DWA MIESIĄCE. A teraz ja się pytam: kiedy to się stało, hm?! O Boże. A tak w ogóle to hej, cześć, witajcie, czy coś tam innego. Tęskniliście? ♥ Jak by Wam to wszystko wytłumaczyć? Może zacznijmy od jednego: przepraszam. Strasznie przepraszam. Ale naprawdę mam usprawiedliwienie - szkoła! Zaczęłam gimnazjum i, egh, trochę czasu mi zajęło przystosowanie się do gimnazjalnego rytmu. Duże trochę. Nawet bardzo duże trochę. To też nie tak, że nic w tym czasie nie robiłam. W prawie każdy weekend siadałam i starałam się napisać chociaż trochę. Chciałam opublikować rozpiskę z Anglii, zamiast tego macie to. Moje przeprosiny. Ale teraz wracam, naprawdę! Postaram się dodawać posty co dwa tygodnie, w piątek, sobotę lub niedzielę. Wiem, to nie tak często jak kiedyś. Ale hej, to tylko początek! Z czasem postaram się pisać jeden tygodniowo, a może i więcej? Kto wie, kto wie... Także w najbliższym czasie postaram się dodać rozpiską angielską. Zastanawia…