Przejdź do głównej zawartości

Two years with dolls! ♥

Hejka ^^
Ho, ho, ho... Ile mnie tutaj nie było! Ponad dwa tygodnie! Nie ma co Shy, nieźle "zwiększyłaś" częstotliwość dodawania postów... -.- Wiem, wiem. Strasznie Was przepraszam! Teraz się już poprawię, obiecuję!
Ale nie o tym dzisiaj. Bo dzisiejszy dzień jest da mnie bardzo wyjątkowy. Tytuł właściwie wszystko tłumaczy - otóż ja i Amy świętujemy dzisiaj dokładnie dwa lata lalkowania. Równo dwa lata temu otrzymałam, wymacałam i pokochałam całym sercem moją pierwszą pannę - Jinę ♥ Aż trudno mi uwierzyć, że minął już taki szmat czasu... Ale daty nie kłamią. Zatem więc - oto kilka "urodzinowych" zdjęć smoczycy i dżinki!

 Na początek - zdjęcie solenizantek nad swoim "tortem" urodzinowym. W rzeczywistości jest to normalna babeczka z lukrem, ale nieźle sprawdziła się jako lalkowe ciasto ^^

Zbliżenie ♥ Tak samo jak u góry - wersja z flashem i bez ^^

Dziewczyny ze swoimi kawałkami...

...i oczywiście zbliżenie ^^

I na koniec - "rodzinny" przytulas! =D Ach, jakie one jacy oni są słodkie słodcy ♥

To takie niesamowite... Naprawdę ciężko mi uwierzyć, że są one z nami już tyyyle czasu! Właściwie ten dzień jest dla mnie podwójnie ważny - nie tylko kupiłam swoją pierwszą lalkę, ale i zaczęłam inny sposób życia. Nie umiem sobie wyobrazić, co bym zrobiła bez moich kochanych dziewczynek ♥ Od tamtego dnia lalki stały się nieodłączną częścią mojego życia, a tym samym - mnie ♥
Ale nie będę się nad tym na razie szczegółowiej rozwodzić. Chciałam po prostu o tym wspomnieć, ale wszystkie szczegóły i konkrety tego, co się zmieniło opiszę w poście rocznicowym ^^

I tym oto akcentem żegnamy się dzisiaj z Wami we dwójkę - ja i moja dwuletnia Jina ♥
Do następnego posta!

Komentarze

  1. Och, jaka urocza imprezka ^^ Czas niestety leci nie ubłaganie ;c Przekaż dziewczynom "Wszystkiego najlepszego" ode mnie c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Iki kiedy napiszesz jakiś post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, aż tak nudzą się Wam moje posty? =(
      Nie no, żartuję... Wiem, pytanie do Iki, ale... Ona i tak w ogóle nie sprawdza blogów, więc mała szansa, że Ci odpisze =P
      Szczerze mówiąc - nie mam pojęcia. Na kompie ma już potrzebne zdjęcia, więc nie wiem w czym problem =P Ale żeby nie było, że tylko na nią narzekam - pamiętajcie, że we dwie w tym roku piszemy test szóstoklasisty, zdajemy do gimnazjum itd. Może ona po prostu przywiązuje do tych "szkolnych spraw" większą wagę niż ja? Ale postaram się z nią w najbliższym czasie o tym porozmawiać ^^

      Usuń
    2. Ja w sumie też piszę sprawdzian szóstoklasisty

      Usuń
    3. Łączmy się więc szóstoklasiści! =D

      Usuń
  3. Gratuluje że już 2 rok ! :) Piękny torcik (pewnie pyszny był )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! =D I cieszę się, że mój artystyczny "torcik" się podoba ^^

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Something about these months

O Boże. Nie było tutaj postów przez dwa miesiące. DWA MIESIĄCE. A teraz ja się pytam: kiedy to się stało, hm?! O Boże. A tak w ogóle to hej, cześć, witajcie, czy coś tam innego. Tęskniliście? ♥ Jak by Wam to wszystko wytłumaczyć? Może zacznijmy od jednego: przepraszam. Strasznie przepraszam. Ale naprawdę mam usprawiedliwienie - szkoła! Zaczęłam gimnazjum i, egh, trochę czasu mi zajęło przystosowanie się do gimnazjalnego rytmu. Duże trochę. Nawet bardzo duże trochę. To też nie tak, że nic w tym czasie nie robiłam. W prawie każdy weekend siadałam i starałam się napisać chociaż trochę. Chciałam opublikować rozpiskę z Anglii, zamiast tego macie to. Moje przeprosiny. Ale teraz wracam, naprawdę! Postaram się dodawać posty co dwa tygodnie, w piątek, sobotę lub niedzielę. Wiem, to nie tak często jak kiedyś. Ale hej, to tylko początek! Z czasem postaram się pisać jeden tygodniowo, a może i więcej? Kto wie, kto wie... Także w najbliższym czasie postaram się dodać rozpiską angielską. Zastanawia…