Przejdź do głównej zawartości

Like a Doll

Hello~!
//tutaj wstawcie dowolnie wyglądające dłuuugie przeprosiny na temat tego jak to zaniedbuję bloga, obserwatorów i ogólnie życie, których i tak nikomu nie chciałoby się czytać, ale muszę jakoś wyrazić swoją skruchę//
Zatem jak tam mija Wam luty? W trakcie ferii czy już po? Jak widzicie u mnie było dosyć pracowicie, ale że w końcu zaczęły mi się ferie (co z tego, że trwają już tydzień) mam chwilkę by o czymś napisać ^^
Prawdę mówiąc przez chwilę chciałam sobie ten post odpuścić. Wstawić po postu kolejną sesję. Ale wtedy napisała do mnie sei (dziękuuuję~ ♡) i stwierdziłam że, a co tam, jednak to tutaj pokażę.
Jest to nieco inne od wszystkiego co dotąd się pojawiło. Dawno nie robiłam zdjęć czemuś innemu niż lalkom. Ale że u mnie przez ostatnie trzy miesiące dużo się zmieniło (znalazłam nową życiową pasję... ^^) pomyślałam, że może warto jednak pokazać efekt mojej pracy jako początek stopniowych zmian które chciałabym tutaj wprowadzić...?
Ale żeby nie przedłużać tego i tak już długiego wstępu!
Oto druga ludzka sesja w moim życiu, niezbyt profesjonalna, niezbyt dobra, ale i tak jestem z niej dumna. Czy będę robić takich więcej? Może. Czy mam zamiar w zupełności poświęcić temu lalki? W życiu! Zarówno tytuł posta jak i pewne elementy sesji wciąż są z lalkami połączone i tak zostanie. Mimo że ostatnio nie poświęcam moim pannom tyle uwagi ile powinnam, nadal baaardzo je kocham ^^
W roli modelki moja kochana siostrzyczka













Hope you'll like it~ 

//ale ja się tego boję O.O//

Dziś nawet nie będę próbować obiecywać, że za tydzień coś wstawię, bo nawet ja sobie bym nie uwierzyła.
Dużo ostatnio się u mnie dzieje, jednak wciąż nie mogę zdecydować się na zawieszenie bloga. Po prostu nie.
Mam nadzieję, że ktoś tu wciąż jest ^^
I że będzie tu za tydzień/dwa/trzy/miesiąc kiedy pojawi się kolejny post.
To nie tak, że lalki i pisanie mi się znudziły. Po prostu brakuje mi kogoś, kto przypomni mi, że to ma sens.
Heh, tak trochę wpadam w swoje dziwne przemyślenia.
Jeszcze tylko zaproszę Was na mojego Wattpada. Póki co nic tam nie ma, ale postaram się coś wstawić do końca miesiąca ^^

Do napisania! ♡

~Shy

Komentarze

  1. Nareszcie post! Twoja sister wyszła ślicznie! Dodatkowy plus za Gigi ^^ Reklama Wattpada na którym nic nie ma... I like it! Rozumiem, w jakiej sytuacji się znajdujesz - też ostatnio trochę klapła mi wena na lalki i blogowanie. Ale to normalne, prawda? Nowa szkoła, nowi znajomi... Duuużo lekcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♡
      Na razie nic nie ma, ale kilka nocy temu (jeśli masz problemy z bezsennością rozumiesz o co mi chodzi xD) wpadłam na pewien pomysł i mam nadzieję go w niedługim czasie zrealizować ^^
      Ja teraz w końcu mogę trochę się zregenerować bo mam ferie i mam nadzieję że chęć do pisania mi wróci c:

      Usuń
  2. Dobrze jest próbować nowych rzeczy, niektóre zdjęcia wyszły naprawdę supi, choć jeszcze dużo pracy przed Wami obiema. (。・w・。) Tym bardziej życzę powodzenia i wytwałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie takie kripi 8)

    //Maddie xoxo ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, wcześniej tak na to nie patrzyłam, ale teraz... może masz trochę racji? xD Moja siostrzyczka potrafi być nawet bardzo creepy~ xD

      Usuń
  4. Super wyszłaś na zdjęciach :) Bardzo mi się na Twoim blogu podoba :) Fajnie by było gdybyś w wolnej chwili zajrzała do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa że ja jestem tu tylko w roli fotografa a modelką jest moja siostra, ale dziękuję i tak ^^
      Jak znajdę jakąś wolną chwilę to na pewno wpadnę c:

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

A Long, Long Time Ago...

Ekhem... Hej? No, troszkę mnie tu nie było! Co prawda Iki dbała (no powieeedzmy...) o posty, ale o lalkach blog chyba nieco zapomniał... Pora mu więc przypomnieć! ^^ Po pierwsze i najważniejsze - 7 czerwca cztery nasze panny obchodziły roczek. I tak, mówię o Poppy, Holly, Aiko i Duchess. Mam do tej rocznicy szczególny sentyment, bo były to pierwsze lalki, które przybyły do nas już podczas posiadania bloga ♥ Heh, kto pamięta "Nowe lokatorki!" ? Ach, aż mi się przykro robi, gdy patrzę na te zdjęcia... Mam wrażenie, że wtedy były lepsze, bardziej kreatywne niż teraz. Heh, a pamiętam, jak na początku blogowania zarzekałam się, że nigdy tak nie powiem c': A, no i post z dedykacją dla Maddie xoxo - dziewczyny, która zmotywowała mnie do powrotu na blogi. Wielkie, wielkie dzięki! =D No dobra, ale przejdźmy do sedna! Głupio mi trochę, ale nie będzie to post "typowy" dla rocznicy. Czytaj - nie będzie nowych ciuszków. Czemu? A no temu, że jest ciężko. W końcu to cz...

Z folderów Shy #2 - The Most Fur-fect Movie Ever!

Witajcie! Uff, i kolejną przerwę macie za sobą. Teraz już posty będą regularnie, obiecuję ♥ A tymczasem - w końcu udało mi się napisać kolejny post z serii "Z folderów Shy"! Wybór nowego tematu nie był szczególnie trudny, bo byłam go pewna już w trakcie pisania pierwszej części. Heh, znowu ciężka nazwa, ale co ja na to poradzę, że angielski jest do takich nazw idealny? Z "The Most Fur-fect Movie Ever!" chodzi oczywiście o pewien futrzasty film który ukazał się już kilka dobrych miesięcy temu. Oglądaliście może Zootopię ? Zwierzogród podbił moje serce już za pierwszym razem. Pokochałam absolutnie wszystko - bohaterów, fabułę, miasto, widoki... ♥ Nie dziwne jest więc, że poszłam drugi raz. I jeszcze raz. I jeszcze jeden. No, a teraz planuję kupno płyty ^^ Jeśli ktoś nie oglądał - serdecznie polecam. No, chyba że ktoś nienawidzi animacji Disneya, zagadek, scen grających na emocjach oraz barwnych bohaterów. Ale jeśli te cztery rzeczy są Wam bliskie - powinniście ...

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K...