Przejdź do głównej zawartości

Semi-Christmas Birthday!

Witajcie ^^
Jak już zapowiadałam, w poprzedni weekend dwie z naszych panienek obchodziły swoje urodzinki. Z tej okazji, a jakżeby inaczej, musiałam im zrobić kilka rocznicowych fotek. Ogólnie to strasznie mi ostatnio brakowało rocznic! To taki fajny dzień - prezenty, zdjęcia, no i w końcu powód do napisania posta!
Ale już Was nie zanudzam i przechodzę do urodzinkowego FotoStory!

Shy: *po cichu* Dziewczy...
Iki: Shy, a mogę ja je obudzić? Proszę, proszę, proszę...!
Shy: Dobrze! Tylko ostrożnie, nie chcę aby się przestraszyły...

Iki: *bierze głęboki wdech i krzyczy z całej siły* Pobuuudkaaa!!!
Cerise: *rozbudzona* Co?! Co się dzieje?!
 Charli: *zaspana* Co... Się stało...
 Shy: *do Iki* Iki! Miało być delikatnie! *do dziewczyn* Macie dzisiaj urodzinki, nie pamiętacie? ^^
Charli: *ucieszona* Ojej, to naprawdę już dziś? Cudownie!

 Shy i Iki: *dyskretnie odchodzą*
 Raven i Duchess: *podchodzą z prezentami* Wszystkiego najlepszego!

Raven: *podaje prezent*
Cerise: Co tam jest?
Raven: Nie powiem ^^ To ma być niespodzianka!  



Cerise: Ojej... Strój! I to taki sam jak twój, Raven!

Raven: I co? Zadowolona z prezentu?
 Cerise: I to jak! Wielkie dzięki, naprawdę się postarałyście!

W tym samym czasie u Charli i Duchess...


Duchess: Ta-dam, twój prezent! Ekscytujesz się? 
Charli: I to jak! To takie niesamowite uczucie... Nie wierzę, że mieszkam tutaj aż rok!
 Duchess: Uwierz, uwierz... Masz może jakieś pla...
 Charli: Oj, nie mam czasu na rozmowy! Daj prezent, daj prezent, daj prezent, daj, daj, daj, daj...!!!
Duchess: Dobrze, dobrze... Nie niecierpliw się tak!

 Charli: *w myślach* Co tam może być...

Charli: Ojej... Aż brak mi słów... To jest cudowne! ^^

Raven: To co dziewczyny? Idźcie się teraz przebrać!
Duchess: Idźcie, idźcie! Chcę zobaczyć jak będziecie w tym wyglądać!


Duchess: Czekaj chwilkę! Zapomniałaś szalika!
Charli: O fakt. Dzięki! ^^

Cerise: Ta-dam! I jak?


Przyjaciółki razem ^^ Wyglądają teraz tak słodko ♥

Charli: Voilà! I co? Jak wyglądam?


I również razem z przyjaciółką. Charli tak słodko tu wyszła... ♥

I na koniec zdjęcie dwóch rocznicowych panienek:
~Mamy już roczek!~

I jeszcze kilka, bardziej lub mniej bezsensownych, bonusów...

Na początek fotka płaczącego Dexa. Co doprowadziło go do łez? Otóż w rzeczywistości swóoj roczek obchodzi wtedy kiedy Charli i Cerise, ale ponieważ Shiro nie zrobił mu prezentu został "wykluczony". Został mu tylko papierek po prezentach dziewczyn XD

Śliczne, puszyste włosy Cedar ^^

No i tęczowe włosy Cerise. Kiedy tylko to zobaczyłam, musiałam zrobić zdjęcie! Kocham, kocham, kocham!

I, jako ostatnie, screeny z 6666 i 7777 wyświetleń OLW! Bardzo Wam za to dziękuję!


Fajnie widać też tutaj różnicę między poprzednim a obecnym kolorem tła oraz różną ilość znaków zapytania po "Ile myszek weszło do norki" ^^

A, no i...

Wesołych Świąt Kochani!

Prawdopodobnie nie będzie już postów przed Wigilią, więc życzenia składam teraz - wielu prezentów, uśmiechów i radosnych chwil w te Święta, w miarę spokojnej przerwy zimowej i kolorowego Nowego Roku dla nas Was wszystkich!

Do napisania~

Komentarze

  1. Ach ten roczek moje tez obchodziły w ten roku roczek . To uczucie ze wiesz jak długo sa z tobą (wami) lalki . Piękne prezenty dziewczyny dostały :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki dziękują ^^
      Rocznica to dla mnie zawsze wspaniałe przeżycie. Bądź co bądź jest to już rok posiadania lalki, rok kreowania jej charakteru, rok oswajania się z nową panienką... Uwielbiam to uczucie! =D

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dziewczyny! Och, ciekawe czy moje lalki dożyją roczku, bardzo bym tego chciała! ^^
    PS. Cupid ma boską sukienkę!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panny dziękują ^^^
      Na pewno dożyją! Co ciekawe, z każdą kolejną lalką jaką mam ten czas zlatuje szybciej^i rrocznica przychodzi bardziej niespodziewanie... W każdym razie będę teraz również czekać na rocznice Twoich panienek =D
      Och, dziękuję! Miło że się komuś podoba, bo to chyba jedna z najtrudniejszych rzeczy za które kiedykolwiek się zabrałam ^^

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Trochę po czasie, ale co tam. XD Okej, teraz mogę już oficjalnie potwierdzić, że masz talent do szycia ciuszków. Musisz mnie tego koniecznie nauczyć xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cerise i Charli dziękują <3
      Och, dziękuje, ale samo szycie to ostatni i chyba najmniej ważny etap. Najistotniejsze są wykroje, a tym zajmuje się moja mama. Zszywanie to właściwie nic trudnego... Nie mniej jednak wielkie wielkie dzięki! ^^
      Wracając do wykroi... Zastanawiałam się nad napisaniem posta ze zdjęciami jak krok po kroku szyjemy ciuszki dla naszych panienek - od projektu, przez wykroje, aż do zszywania. Poza tym jak się jeszcze troszkę podszkolę mam zamiar założyć sklepik z lalkowymi ubrankami. Co sądzicie?

      Usuń
    2. Co do sklepu to uważam, że to świetny pomysł! I do posta też z resztą :D

      Usuń
  4. Podoba mi się twoje fotostory. Takie świąteczne:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję <3 I nawzajem - Szczęśliwego Nowego Roku!

      PS. Nie sądziłam, że ktoś tak znany jak ty zajrzy na naszego bloga! ^^ Wielkie, wielkie dzięki!

      Usuń
  5. Sto lat dla dziewczyn! Świetne foto story :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Charli wygląda przeeeeeeeeeeeeeecudnie!!♥ Szczególnie ta spódnica-jest urocza!:33 Cerise i Raven też niczego sobie-na początku myślałam,że Raven to Cerise i na odwrót:D Dobra przyznaję się,miałam spore problemy xDD

    //Maddie xoxo ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panienki dziękują ♥ No i ja też - cieszę się, że ktoś docenił moje starania c:

      PS. Trafiłaś tu może z "Kto u nas mieszka?"? Miałam nadzieję, że po dodaniu nowej kategorii zajrzycie do starszych postów, i jak chyba widzę miałam rację ^^

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Something about these months

O Boże. Nie było tutaj postów przez dwa miesiące. DWA MIESIĄCE. A teraz ja się pytam: kiedy to się stało, hm?! O Boże. A tak w ogóle to hej, cześć, witajcie, czy coś tam innego. Tęskniliście? ♥ Jak by Wam to wszystko wytłumaczyć? Może zacznijmy od jednego: przepraszam. Strasznie przepraszam. Ale naprawdę mam usprawiedliwienie - szkoła! Zaczęłam gimnazjum i, egh, trochę czasu mi zajęło przystosowanie się do gimnazjalnego rytmu. Duże trochę. Nawet bardzo duże trochę. To też nie tak, że nic w tym czasie nie robiłam. W prawie każdy weekend siadałam i starałam się napisać chociaż trochę. Chciałam opublikować rozpiskę z Anglii, zamiast tego macie to. Moje przeprosiny. Ale teraz wracam, naprawdę! Postaram się dodawać posty co dwa tygodnie, w piątek, sobotę lub niedzielę. Wiem, to nie tak często jak kiedyś. Ale hej, to tylko początek! Z czasem postaram się pisać jeden tygodniowo, a może i więcej? Kto wie, kto wie... Także w najbliższym czasie postaram się dodać rozpiską angielską. Zastanawia…