Przejdź do głównej zawartości

Sorki!!!.....

Przepraszammmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!! Sory, za moją długą nieobecnosc....
To trochę wina zmiany dostawcy internetu, ale przyznaję się że ja też zawiniłam!!!
Jeśli macie pomysły o czym chcielibyście poczytać to dawajcie znać w komach!


Czy wiecie że po świętach nasza kochana gromadka wzbogaci się o trzy lokatorki???
Macie już podejrzenia??? Zdradzę tylko że jedna zamieszka u mnie, jedna u Miki a jedna u Amy.
Macie ochotę zgadywać? Oto malutkie podpowiedzi:
1. Umnie zamieszka panienka która pochodzi z EAH.
2.U Miki zielona gwiazdka z nieba.
3. A u Amai ktoś na kogo może mieć foszka Mari...
Zgadujcie!
Jeśli macie Ocki, prace lub cokolwiek co chcielibyście nam pokazać to wysyłajcie na kaczka1214@gmail.com.
Odezwę się jak najszybciej, obiecuję!!!...



                                                      Do napisania!
                                                           Iki =3


P.S Jakoś krótko wyszło...
Dzięki ze jesteście z nami!

Komentarze

  1. Jeśli chodzi o 3, czy to jakiś dal? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie =( Aż mi się zamarzył teraz foch... Zoess, to Twoja wina! XD
      I... Why Shy odpowiada na pytania pod postem Iki? Tego nic i nikt nie wie. Ja po prostu kocham odpisywać na komentarze XD
      Iki chyba chodziło o to, że Marisol może się o nią (to lalkę) obrazić. Ale ciii... Wy na razie nic nie wiecie! Mój post z sesją otwarciową tejże damy pojawi się pewnie koło 25-27 grudnia ^^

      Usuń
    2. Ostatnio też mam jakąś dziwną manię na dale, ale wiesz xD zamarzyła mi się jedna z everek i co zrobić? Nie wiem czy kupić sobie teraz jedną everkę czy pullipkę. Taki trudny wybór xD.Ooo.... Czyżby to była któraś z wymiany? Albo hmm... Daj podpowiedź, bo muszę się dowiedzieć XD plose... ;3

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Patrz na odpowiedź Mifki pod spodem ^^

      Usuń
  2. 1. Czy zamieszka u ciebie Kitty? Mam co do niej pewne podejrzenia...
    2. Kojarzy mi się tylko Venus :3
    3. Gooliope? Ona jest cudna! :DD
    Pozdrowionka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę, nie mogę odpowiedzieć! No bo to post Iki i w ogóle... Ale mi tak ciężko się powstrzymać!
      1. Moooże... Nic nie zdradzę!
      2. Nope. Zielona czarownica.
      3. Nieeee (sarkazm) Ale ciii... Wy nic nie wiecie!

      Usuń
    2. 2. Skoro czarownica to może Casta? :))

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

A Long, Long Time Ago...

Ekhem... Hej? No, troszkę mnie tu nie było! Co prawda Iki dbała (no powieeedzmy...) o posty, ale o lalkach blog chyba nieco zapomniał... Pora mu więc przypomnieć! ^^ Po pierwsze i najważniejsze - 7 czerwca cztery nasze panny obchodziły roczek. I tak, mówię o Poppy, Holly, Aiko i Duchess. Mam do tej rocznicy szczególny sentyment, bo były to pierwsze lalki, które przybyły do nas już podczas posiadania bloga ♥ Heh, kto pamięta "Nowe lokatorki!" ? Ach, aż mi się przykro robi, gdy patrzę na te zdjęcia... Mam wrażenie, że wtedy były lepsze, bardziej kreatywne niż teraz. Heh, a pamiętam, jak na początku blogowania zarzekałam się, że nigdy tak nie powiem c': A, no i post z dedykacją dla Maddie xoxo - dziewczyny, która zmotywowała mnie do powrotu na blogi. Wielkie, wielkie dzięki! =D No dobra, ale przejdźmy do sedna! Głupio mi trochę, ale nie będzie to post "typowy" dla rocznicy. Czytaj - nie będzie nowych ciuszków. Czemu? A no temu, że jest ciężko. W końcu to cz...

Z folderów Shy #2 - The Most Fur-fect Movie Ever!

Witajcie! Uff, i kolejną przerwę macie za sobą. Teraz już posty będą regularnie, obiecuję ♥ A tymczasem - w końcu udało mi się napisać kolejny post z serii "Z folderów Shy"! Wybór nowego tematu nie był szczególnie trudny, bo byłam go pewna już w trakcie pisania pierwszej części. Heh, znowu ciężka nazwa, ale co ja na to poradzę, że angielski jest do takich nazw idealny? Z "The Most Fur-fect Movie Ever!" chodzi oczywiście o pewien futrzasty film który ukazał się już kilka dobrych miesięcy temu. Oglądaliście może Zootopię ? Zwierzogród podbił moje serce już za pierwszym razem. Pokochałam absolutnie wszystko - bohaterów, fabułę, miasto, widoki... ♥ Nie dziwne jest więc, że poszłam drugi raz. I jeszcze raz. I jeszcze jeden. No, a teraz planuję kupno płyty ^^ Jeśli ktoś nie oglądał - serdecznie polecam. No, chyba że ktoś nienawidzi animacji Disneya, zagadek, scen grających na emocjach oraz barwnych bohaterów. Ale jeśli te cztery rzeczy są Wam bliskie - powinniście ...

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K...