Przejdź do głównej zawartości

Gromadka Iki

Grrr... Ponad tydzień i ani jednego posta... Niby to przez to, że byłyśmy na zielonej szkole, ale obiecałam sobie, że zaraz po powrocie (tj. 22 maja) coś napiszę... No, ale w końcu jestem! Mam mnóstwo zdjęć, ale zacznę od zaległego posta, czyli posta o lalkowej kolekcji Iki. Zaczynamy!

Oto zdjęcie całej jej bandy razem. Cała siódemka dziewczyn to lalki Iki, a chłopaki należą do jej brata.


Dobra, przechodzimy do zdjęć dwu-trzy osobowych. Na pierwszy ogień idą Cedar, Marisol
oraz Clawdeen. Tutaj na tle oczka wodnego. Aaa, oczywiście jest też na-razie-bezimienna-małpka =).

I kolejne zdjęcie tej trójki =)



Na tym zdjęciu prezentują się Briar i Blondie. Niestety nie mam więcej ich zdjęć, bo na każdym "ktoś" był.


Teraz kolej na chłopaków brata Iki. Są to Hunter i Dexter (któremu niedawno znalazłyśmy dziewczynę =D [nie, nie Raven lub Cupid]).

I takie nieco bardziej słoneczne zdjątko =)


Jako ostatnie prezentują się Draculaura i Cleo, które - tak dla ironii - są jej najstarszymi lalkami. Tu wdzięcznie siedzące...


...a tu wdzięcznie wiszące =)

No, to chyba byłoby na tyle... Pa! Do napisania!

P.S. Następnego posta spodziewajcie się niedługo, bo mam naprawdę mnóstwo zaległych zdjęć!

P.S. 2. Dobra, to już naprawdę koniec! Chciałam tylko napisać, że w przeciągu najbliższego miesiąca powinnam zrobić nagłówek oraz podpisy, bo już zaczęłam pracę nad nimi (czytaj: ściągnęłam GIMPa =P).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Every End Is a New Beginning

Tak, to nie będzie wesoły post. Przepraszam 💔
Takie rzeczy zawsze ciężko jest zacząć.
Z początku wcale nie chciałam by do tego doszło. Miałam nadzieję że jeszcze znajdę w sobie motywację.
Później chciałam jeszcze trochę to pociągnąć. Planować, ale nie mówić oficjalnie.
Ale wiem, że jest jeszcze kilka osób które naprawdę to czytają i czekają na nowe posty. A ja naprawdę nie jestem w stanie Was okłamywać.
To że nie mam siły, czasu i chęci na bloga widać było już od dawna.
Posty pojawiały się rzadko, nie były szczególnie interesujące i w większości składały się z moich przeprosin i depresyjnych tekstów. Nie były one przyjemne ani dla Was, ani dla mnie.
I dlatego jesteśmy tu gdzie jesteśmy: oficjalnie ogłaszam śmierć Our Little World.
Niech jeszcze ktoś mi powie że się tego nie spodziewał.
To było pewne.
Ale nawet mnie to trochę boli.
Nie oznacza to jednak  że zostawiam go od tak w tej chwili.
Chcę go jeszcze trochę ogarnąć, pokazać ostateczną przemianę moich lalek i w gruncie rzeczy mn…