Przejdź do głównej zawartości

Rysunki + SPA Maddie

Czy ja już pisałam że kocham rysować? Zawsze gdy nudzi mi się na lekcjach, wyciągam kartki i rysuję, rysuję, rysuję... Dziś chciałabym pokazać parę moich "dzieł sztuki".

Ogółem nie jestem wielką fanką "Fineasza i Ferba" ale strasznie lubię rysować Fineasza z Izabelą. Jest to jeden z moich ulubionych shippów bajkowych (zaraz po Fluttercordzie z MLP)! Rysunek robiony na wzór jakichś obrazków z grafiki Google dziś rano.





Ciel jako Smile z Kuroshitsuji; Book of Circus. Mam więcej jego rysunków, ale wszystkie pozostałe są robione na szybko i nie zasługują na opublikowanie =P. Robiony jako plakat na Polski, dlatego ma grafika, reżysera i datę premiery. Obecnie jest już pokolorowany. Robiony dość dawno, dlatego ma sporo małych niedociągnięć =P















Tą Lunę rysowałam naprawdę baaaaardzo dawno temu. Wtedy nie umiałam jeszcze za dobrze rysować kucyków, ale teraz jest już lepiej. Duży plus dla rysunku jest taki, że rysowałam go zupełnie z głowy, niczym się nie wzorując =).








No, i moja ukochana Fluttershy <3. Wyszła mi naprawdę kawaii <3. Ogółem uwielbiam ją rysować, ale-tak jak w przypadku Ciela- jej pozostałe rysunki są za słabe by pokazać je na blogu. Także robiłam ją
dziś rano. Wzorowałam ją na starym rysunku Iki, który znalazłam jakimś cudem w swojej teczce =P















+

 Postanowiłam dziś skręcić włosy mojej Maddie. Już po wyjęciu z pudełka były w tragicznym stanie, a przez ostatnie parę tygodni aż żal było na nie patrzeć... Spryskałam lakierem, nawinęłam na takie śmieszne druciki i czekałam. Po kolei zdjęcia jak wyglądała w wałkach, po odwinięciu i jak to MIAŁO wyglądać:




























Tia... Wyszło trochę inaczej... Ale i tak wygląda fajnie! A, bo bym zapomniała: zdjęcie ze strony http://www.everafterhigh.com/pl-pl/characters/bios#Madeline

No... to do napisania!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

A Long, Long Time Ago...

Ekhem... Hej? No, troszkę mnie tu nie było! Co prawda Iki dbała (no powieeedzmy...) o posty, ale o lalkach blog chyba nieco zapomniał... Pora mu więc przypomnieć! ^^ Po pierwsze i najważniejsze - 7 czerwca cztery nasze panny obchodziły roczek. I tak, mówię o Poppy, Holly, Aiko i Duchess. Mam do tej rocznicy szczególny sentyment, bo były to pierwsze lalki, które przybyły do nas już podczas posiadania bloga ♥ Heh, kto pamięta "Nowe lokatorki!" ? Ach, aż mi się przykro robi, gdy patrzę na te zdjęcia... Mam wrażenie, że wtedy były lepsze, bardziej kreatywne niż teraz. Heh, a pamiętam, jak na początku blogowania zarzekałam się, że nigdy tak nie powiem c': A, no i post z dedykacją dla Maddie xoxo - dziewczyny, która zmotywowała mnie do powrotu na blogi. Wielkie, wielkie dzięki! =D No dobra, ale przejdźmy do sedna! Głupio mi trochę, ale nie będzie to post "typowy" dla rocznicy. Czytaj - nie będzie nowych ciuszków. Czemu? A no temu, że jest ciężko. W końcu to cz...

Z folderów Shy #2 - The Most Fur-fect Movie Ever!

Witajcie! Uff, i kolejną przerwę macie za sobą. Teraz już posty będą regularnie, obiecuję ♥ A tymczasem - w końcu udało mi się napisać kolejny post z serii "Z folderów Shy"! Wybór nowego tematu nie był szczególnie trudny, bo byłam go pewna już w trakcie pisania pierwszej części. Heh, znowu ciężka nazwa, ale co ja na to poradzę, że angielski jest do takich nazw idealny? Z "The Most Fur-fect Movie Ever!" chodzi oczywiście o pewien futrzasty film który ukazał się już kilka dobrych miesięcy temu. Oglądaliście może Zootopię ? Zwierzogród podbił moje serce już za pierwszym razem. Pokochałam absolutnie wszystko - bohaterów, fabułę, miasto, widoki... ♥ Nie dziwne jest więc, że poszłam drugi raz. I jeszcze raz. I jeszcze jeden. No, a teraz planuję kupno płyty ^^ Jeśli ktoś nie oglądał - serdecznie polecam. No, chyba że ktoś nienawidzi animacji Disneya, zagadek, scen grających na emocjach oraz barwnych bohaterów. Ale jeśli te cztery rzeczy są Wam bliskie - powinniście ...

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K...