Przejdź do głównej zawartości

PUSTKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pustka, oto co dziś mam w głowie. Pustka, no prosze zaraz zaczne pisać o krowie... :-P
Ale do rzeczy! NIE MAM pomysłów o czym pisać: fotostory-potrzebować pomoc tenshi, maine rysunken-brak udokumentowania zdjęciowego... Więc pozostaje LILY  i obrazki ''bonusowe''...
Aaaaaaaaaaaaaaaaa............ Wy przecież nie wiedzieć kto to być LILY!!!!
JA WYTŁUMACZYĆ!!!!
Shiro wkręcił mnie ostatnio w ''Lego Ninjago''. Wiem, wiem... Pewnie myślicie że to bajeczka dla dzieci!!! Ale gdy zaczniecie się doszukiwać ukrytych ''rzeczy'' ( żadne inne słowo nie wpada mi do głowy), to też tę ''bajeczkę'' polubicie!!!
A więc kto to jest LILY?????????????????????????????????
To nikt inny tylko LLOYD GARMADON(czyż on nie jest słodki?)!!!!!!!
Ale nie przeciągam!
Oto macie LILY: linki: http://ninjago.wikia.com/wiki/Lloyd_Garmadon    http://maylovesakidah.deviantart.com/art/Lego-ninjago-112-498715901  
http://epiclolipopz.deviantart.com/art/DAFUQ-Lloyd-330281392
To ten drugi od lewej. Ten w zielonym.

Słodki... <3


Lubie go bardziej jako teen.
To na tyle LILY...<3
A teraz bonusiki:
<3<3<3...
http://evilscourtfan.deviantart.com/art/Ciel-Phantomhive-x-Reader-Welcome-to-Reality-460715360
SWEET...
http://weheartit.com/entry/109651660/in-set/21355578-anime-girl?context_user=n_o_n_e

...
https://www.pinterest.com/pin/410672059744513660/
To tyle na dziś!!!
Do napisania!!!
E.C.H...

Komentarze

  1. Ludzieeeeee!!!!!!!!!!
    CZY WY SIE MNIE BOICIE????!!!!
    Gdzie komcie gdzie obserwatejszyn?????
    Nie ja gryze tylko shiro ame i mika (niegdyś jasmin)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupiutka Iki =3. Czy ty nie rozumiesz, że nikt nie pisze, ponieważ się nie reklamujesz? Pisz komentarze na innych blogach, może oni też zacznę u nas?

      Usuń
    2. Tenshiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!
      Za głupiutką naślę na cb shiro, ame i mike.
      A co do reklamowania to może bilbord na google?????????????
      =3 =3 =3 =3

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

A Long, Long Time Ago...

Ekhem... Hej? No, troszkę mnie tu nie było! Co prawda Iki dbała (no powieeedzmy...) o posty, ale o lalkach blog chyba nieco zapomniał... Pora mu więc przypomnieć! ^^ Po pierwsze i najważniejsze - 7 czerwca cztery nasze panny obchodziły roczek. I tak, mówię o Poppy, Holly, Aiko i Duchess. Mam do tej rocznicy szczególny sentyment, bo były to pierwsze lalki, które przybyły do nas już podczas posiadania bloga ♥ Heh, kto pamięta "Nowe lokatorki!" ? Ach, aż mi się przykro robi, gdy patrzę na te zdjęcia... Mam wrażenie, że wtedy były lepsze, bardziej kreatywne niż teraz. Heh, a pamiętam, jak na początku blogowania zarzekałam się, że nigdy tak nie powiem c': A, no i post z dedykacją dla Maddie xoxo - dziewczyny, która zmotywowała mnie do powrotu na blogi. Wielkie, wielkie dzięki! =D No dobra, ale przejdźmy do sedna! Głupio mi trochę, ale nie będzie to post "typowy" dla rocznicy. Czytaj - nie będzie nowych ciuszków. Czemu? A no temu, że jest ciężko. W końcu to cz...

Z folderów Shy #2 - The Most Fur-fect Movie Ever!

Witajcie! Uff, i kolejną przerwę macie za sobą. Teraz już posty będą regularnie, obiecuję ♥ A tymczasem - w końcu udało mi się napisać kolejny post z serii "Z folderów Shy"! Wybór nowego tematu nie był szczególnie trudny, bo byłam go pewna już w trakcie pisania pierwszej części. Heh, znowu ciężka nazwa, ale co ja na to poradzę, że angielski jest do takich nazw idealny? Z "The Most Fur-fect Movie Ever!" chodzi oczywiście o pewien futrzasty film który ukazał się już kilka dobrych miesięcy temu. Oglądaliście może Zootopię ? Zwierzogród podbił moje serce już za pierwszym razem. Pokochałam absolutnie wszystko - bohaterów, fabułę, miasto, widoki... ♥ Nie dziwne jest więc, że poszłam drugi raz. I jeszcze raz. I jeszcze jeden. No, a teraz planuję kupno płyty ^^ Jeśli ktoś nie oglądał - serdecznie polecam. No, chyba że ktoś nienawidzi animacji Disneya, zagadek, scen grających na emocjach oraz barwnych bohaterów. Ale jeśli te cztery rzeczy są Wam bliskie - powinniście ...

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K...