Przejdź do głównej zawartości

Wakacje Maddie i Ash!

Heeejka!!!
No, ten tego, witam po przerwie! Nie mam pomysłu na jakiś długi wstęp, więc po prostu wstawię fotki. Znowu STRASZNIE przepraszam za jakość zdjęć. Chyba muszę sobie kupić nowy aparat, bo ten obecny jest fatalny do zdjęć w domu. Albo po prostu muszę częściej wychodzić w plener =).




Aiko: Tylko o nas nie zapomnij...
Maddie: Nie zapomnę, obiecuję.

Raven: Uważaj na nią, nie chcę żeby coś się jej stało!
Ash: Spokojnie, przecież będzie z nami Tenshi. Nic się Maddie nie stanie.
  Apple i Duchess: *chichoczą*

Ash: No... To do zobaczenia!
Hunter: Do zobaczenia...

 

Shy: Powiedzcie pa ostatni raz!!!


Cupid: Wiecie co...

 Cupid:...już mi ich brakuje.

Po trzech godzinach jazdy...

Z pudełka: *puk, puk!* 

Ash: Nareszcie! Wolne!!!
Maddie: Jupiii!!!

Ash: Chwilka... Ale gdzie my właściwie jesteśmy?
Maddie: Nie wiem, ale trzeba to sprawdzić!!!

Ash: Pomóż mi włożyć buty, to pójdziemy się rozejrzeć.

To zdjęcie to jedno z moich ulubieńców!
Ash: Czekaj na mnie!

Maddie: Choćchoćchoćchoćchoć!!!

Ash: Ładnie tu...

Ash: Maddie! Stój!!! Tu może być niebezpiecznie!
Maddie: Nie mogę! Przygoda czeka!!!
Kwadrans później...

Ash: Uważaj...

 Ash: Widzisz co zrobiłaś?! Nie dość, że nie możemy znaleźć Tenshi, to jeszcze się teraz zgubiłyśmy! Przez Ciebie!
Maddie: No wieeem... Ale było fajnie!

Obie: Shy!!! Nareszcie!
Shy: Dziewczyny! Co wy tu robicie?

Maddie: *bierze głęboki wdech*
Ash: *przerywa jej* Dłuższa historia. Pomożesz nam zejść?
Shy: Pewnie!


Shy: Pomóc?
Maddie: Nie! Poradzę sobie!
Shy: Skoro tak mówisz... Muszę iść, wracam za chwilę. 


Ash: Mam pomysł! Nie wiem jak ty, ale ja jestem strasznie głodna. Tu jest pełno owoców, zerwijmy jedną wisienkę.
Maddie: Łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Ash: Czy ty w ogóle mnie słuchasz?!
Maddie: Eee... trochę.

Ash: Mówiłam że...
Maddie: Wiem, wiem, wiem. Chodźmy po tę wiśnię!  

Ash: Maddie! Gdzie idziesz?
Maddie: Po wiśnię! Tam jest najczerwieńsza!
Ash: Uważaj! Raven mnie zabije jeśli coś ci się stanie!


Czy to zdjęcie nie jest genialne? Wg mnie naj =)
Maddie: Już prawie...

Shy: Dziewczyny! Nie zrywajcie tych owoców!!! Są pryskane! Dla ludzi to trucizna! Nie wiem co prawda jak działa na lalki, ale wolę nie ryzykować...
 
Shy: Zabiorę was na dół...

Shy: Zapewne jesteście głodne, więc coś dla was przygotowałam...
Ash: Jedzenie! Dzięki!!!




Ciąg dalszy nastąpi...

Podobało się?  Posta właściwie miałam wrzucić wczoraj, ale uparłam się że chcę mieć podpisy na zdjęciach... Ktoś właściwie zauważył że każde zdjęcie jest podpisane "by Shy". Gdyby ktoś wciąż się nie zorientował, "Shy" to skrót od "Tenshi". Musiałam wymyślić jakieś zdrobnienie =). Coś jeszcze? W ciągu następnych kilku dni postaram się wrzucić resztę zdjęć, a do końca wakacji raczej zrobię nagłówek i podpisy. Mam też zamiar zrobić na blogu parę serii. Ale to wszystko w następnych postach.
Papatki!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K

Anglia! ❤ - dużo myśli, dużo zdjęć... - part 2

Hello! ♡ Przez dłuższy czas zastanawiałam się, czy męczyć Was ciągiem dalszym mojej rozpiski, czy może jednak najpierw wstawić jakąś sesję, ale stwierdziłam, że wolę szybciej zamknąć ten rozdział. Dlatego dzisiaj zwiedzamy razem Londyn, a za tydzień pierwsza "prawdziwa" sesja od ponad 140 dni. Wow. Ja jednak już nie przedłużam i zapraszam do posta ^^ //jeśli komuś nie chce się czytać całości, polecam przescrollować gdzieś 2/3 posta - tam jest najciekawsza część ^^// Zacznijmy może od samego początku czyli... lotu! Jeszcze na lotnisku ^^ (ach te palce siostry xD)  Tu wciąż w czasie wzlatywania do góry... A tu już lądujemy w Anglii ^^ Po całym locie mogę powiedzieć jedno - kocham latać ♥ Najwspanialszy był chyba moment uwieczniony na ostatnich czterech zdjęciach - "zanurzanie się" w chmurach podczas lądowania. To było wspaniałe ♥ Jak już wspominałam na początku, przez pierwsze kilka dni mieszkaliśmy nie w Londynie, a w Birmin

Inspiracje Tygodnia nr.1 "Tak odbiło ci..."

Witajcie moi ludkowie!!! Dziś zagłębimy się w tajniki magii, wyjaśnimy niewyjaśnione i wytłumaczymy niewytłumaczalne... Innymi słowy... Pokarzę wam inspiracje na ten tydzień!!! Oki... Nie zwlekając... Trąby... INSPIRACJE TYGODNIA!!! ~Słowo Przewodnie~ Inny ~Cytat~ ~Obrazek~ ............. ~Kolor~ Po prostu  PINK... ~Pojazd~ Ja... Brak mi słów... MEOW!!! ~Zwierzę~ Myszo-jeleń... (Ciekawi mnie dlaczemu jego nóżki jeszcze sie nie połamały...) Ten wzrok i uśmiech zabujcy... O.o ~Przedmiot codziennego użytku~ Bo łyżka jest tak uniwersalana... Można nią jeść, kopać dołki, wydłubać oko, mieszać.... Tyle zastosowań... ~Ubranie~ Pikachu!!! Wybieram Cię!!! ~Jedzenie~ ...... No cóż.... Musiał to wymyślić naprawdę inteligentny człek..... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Sołłł..... To wszystkie inspiracje na dziś... Jeśli c