Przejdź do głównej zawartości

Powrót do domu...

Cześć wszystkim!
Post miał być wczoraj, ale jest dzisiaj wcześnie rano. Zadowoleni?
Przyznam szczerze że znudził mnie już temat Maddie i Ashlyn. Dlatego bardzo się cieszę że w końcu go kończę. Tja... w końcu go kończę...
Ale nie zanudzam! Więc macie ostatnią część FotoStory:


Maddie: *gada jak najęta*
Ash: *stara się nie zwracać na nią uwagi*


Maddie: O! Shy! Nareszcie jesteś!
Ash: To co? Już jedziemy?
Shy: Tak, za chwilę. Podobało się?

Maddie: Pewnie że tak! No może poza tym że cały czas spędzałaś ze znajomymi, prawie w ogóle się nami nie zajmowałaś, nie zabrałaś nas nad jezioro chociaż to obiecałaś...
 Ash: Maddie, nie przesadzaj! Powinnaś czuć się wyróżniona! Shy i Amy wybrały nas abyśmy jako pierwsze z ich lalek pojechały z nimi na wakacje, a ty jeszcze narzekasz?!

Lubię to zdjęcie. Uważam że Ashlynn jest tu tak uroczo załamana... =3

Maddie: No co? Jestem szczera! To chyba zaleta, co nie?
Ash: E.C.H....to hołd dla Ciebie Iki, więc gap się i ciesz =)


Maddie: No ale...
Ash: Ty nic nie rozumiesz!
Shy: Dobra dziewczyny! Nie kłóćcie się!


Maddie: To ona zaczęła!
Shy: Pogadamy o tym później! Teraz pakujcie się!


Shy: Słodkich snów...



Po dłuuugiej podróży...



Wszyscy: *radosne krzyki, przywitani*


Ash: Hunter!!! <3
Hunter: Ashlynn!!! <3



 Apple i Duchess: Hunter! My też chcemy się nacieszyć Ashlynn!
 

Hunter: Dobra, dobra...









Shy: Dobra dziewczyny! I Hunter! Usiądźcie bo mam wam coś ważnego do powiedzenia!


Shy: Wiecie, że za parę dni wyjeżdżam gdzie indziej. Tam też pojadą dwie z was. Po długich obradach z Amy, zdecydowałyśmy że pojadą z nami... Poppy i Holly!!!

Wiem, że zdjęcie kompletnie gdzie indziej (i później) robione, ale cicho! Tu lepiej wyglądają!


Poppy i Holly: Juhuuuuuuu!!!!


No, więc tak oto skończył się rozdział Historii Wycieczkowej dla Maddie i Ash! Fanfary i oklaski!
Teraz czas na bliźniaczki! POSTARAM się (bo obiecywać się boję) wrzucić jeszcze dzisiaj posta z Siostrzyczkami... A, bo i bym zapomniała:

Bonusik:
Widzieliście kiedyś sznurowane sandały? Ja nie. Do wczoraj. Byłyśmy w sklepie aby kupić buty dla Amy,
no i spojrzałam na półkę. I tam one były!!! Są przecudowne!!! No i oczywiście je kupiłam... Oto parę fotek (gdyby ktoś nie umiał ich sobie wyobrazić tak jak Iki):




Papatki!

Komentarze

  1. Dzieki za te hołdy dla mnie... To bardzo mile B-)
    Jedyme co mi nie pasi w tym poscie to to ze hanter został odgoniony od ash... E.C.H... A i do czytelników: piszcie komy obserwujcie... Sie nie bujcie bo my nie gryziemy... Ale w kazdej chwili mogą was pogryźć amy, jasmin i shiro....B-) to do posta ( dzis ok.południa :-) )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

Wyniki rocznicowego konkursu! ♥

Very importat information: post wrote without knowledge of Iki. Everyone must be quiletly about that!

No ten... Hej! I... Możecie mi łaskawie wybaczyć te ciche ponad trzy tygodnie...? Ten czas zleciał mi bardzo szybko, szybciej niż się spodziewałam. Nowa szkoła i te sprawy... Ale mam coś w nagrodę! Wyniki długo wyczekiwanego, rocznicowego konkursu! Zadowoleni? A więc ruszamy! Do konkursu zgłosiły się łącznie 4 osoby - Mifka Pencil, Jasmine Sweets, Amy Amaya oraz Yumiko Nishi. Całej czwórce serdecznie dziękuję i życzę dalszych sukcesów, bo mają prawdziwy talent ♥
 A więc... Tam-dara-dam! Wyniki!

 1. Konkurs fotograficzny:
 1. Mifka Pencil
2. Yumiko Nishi
3. //brak//

2. Konkurs rysowniczy:
1. Jasmine Sweets
2. Mifka Pencil
3. //brak//


3. Konkurs literacki:
 1. Mifka Pencil ex aequo Amy Amaya
2. Jasmien Sweets
3. //brak//

 No a teraz... Chwila na przyjrzenie się pracom zwycięzców!

Zdjęcia:

Pierwsze miejsce:




 I co tu jeszcze dodać? Ty Mifciu doskonale wiesz, że ubóstwiam Twoje zdjęcia ♥

Drugie mi…

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~