Przejdź do głównej zawartości

One Year of True Love

Hejka!
Witam w kolejnym poście rocznicowym! Już trochę zaległym bo parka obchodziła swój roczek 27 września, ale udawajcie, że niczego nie zauważyliście. Domyślacie się o kogo mi chodzi? Oczywiście o Huntlynn!
Tym razem bez FotoStorka bo trochę się pokłóciliśmy warunki na to nie pozwalały. Mam dla Was za to kilka zdjęć z prezentami.

 Razem na tle świeżo co zakupionego stojowniko-kalendarzo-półeczkownika (nie mam pojęcia jak to inaczej określić =P).

 Hunter prezentuje swoje prezenty. Aww, jak ja zazdroszczę Shiro tego Huntera! On tak cudownie pozuje

 Tutaj z kolei to Ash chwali się swoimi prezencikami. Tak na marginesie to sorry, że taka słaba jakość zdjęcia, dopiero teraz zauważyłam =/

 Patrząc sobie głęboko w oczy

 Wiem, że zdjęć strasznie mało, ale cóż.
Nie wiem czy widać na zdjęciach, dlatego wymienię prezenty:
Hunter dostał torbę i kółeczko z FimoAir z wyrzeźbionym H + A ♥, a Ashlynn napis "Ashline" (ach te błędy ortograficzne mojej siostry) na takim cósiu, roślinkę i album z jej zdjęciami.
Ach, ja wciąż nie wierzę, że to już roczek! Mimo iż Huntlynn w odcinkach robią się żałośni, to naszą parkę jak kochałam tak kocham!

 A, jeszcze jedno:
Dzisiejszy post dedykuję Mifce Pensil, reBelle516 i Lisce Ander, naszym nowym obserwatorkom! Dzięki dziewczyny! To bardzo motywujące!

 Do napisania!


Komentarze

  1. O ile w odcinkach Huntlynn zazwyczaj mnie mdli to muszę przyznać, że tutaj wyszli niezmiernie słodko! Prezenty też bardzo ładne - szkoda tylko, że tak mało zdjęć. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja tylko spadnie śnieg (o ile spadnie...) zrobię im jakąś sesję w śniegu. Od dawna mam ją w głowie, teraz trzeba czekać na odpowiednie warunki...

      Usuń
  2. Parka prezentuje się uroczo <33 Liczę, że w następnym poście wrzucisz z Iki jakieś FotoStory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować <3
      Da się zrobić z tym FotoStorkiem =) Mam jeszcze dwie zaległe sesje, ale jak się nimi zajmę to zrobię jakieś zdjęcia opowiadaniowe. Z kim chcesz fotki?

      Usuń
    2. Wybór należy do Ciebie :33 Mi jest to obojętne :)

      Usuń
  3. O i dziękuję za dedyk :3
    P.S Też chcę taką roślinkę ;-; xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, roślinkę kupiłam odprowadzając Iki po szkole =) Nie była nawet jakaś droga, jedynie 4 zł...

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

A Long, Long Time Ago...

Ekhem... Hej? No, troszkę mnie tu nie było! Co prawda Iki dbała (no powieeedzmy...) o posty, ale o lalkach blog chyba nieco zapomniał... Pora mu więc przypomnieć! ^^ Po pierwsze i najważniejsze - 7 czerwca cztery nasze panny obchodziły roczek. I tak, mówię o Poppy, Holly, Aiko i Duchess. Mam do tej rocznicy szczególny sentyment, bo były to pierwsze lalki, które przybyły do nas już podczas posiadania bloga ♥ Heh, kto pamięta "Nowe lokatorki!" ? Ach, aż mi się przykro robi, gdy patrzę na te zdjęcia... Mam wrażenie, że wtedy były lepsze, bardziej kreatywne niż teraz. Heh, a pamiętam, jak na początku blogowania zarzekałam się, że nigdy tak nie powiem c': A, no i post z dedykacją dla Maddie xoxo - dziewczyny, która zmotywowała mnie do powrotu na blogi. Wielkie, wielkie dzięki! =D No dobra, ale przejdźmy do sedna! Głupio mi trochę, ale nie będzie to post "typowy" dla rocznicy. Czytaj - nie będzie nowych ciuszków. Czemu? A no temu, że jest ciężko. W końcu to cz...

Z folderów Shy #2 - The Most Fur-fect Movie Ever!

Witajcie! Uff, i kolejną przerwę macie za sobą. Teraz już posty będą regularnie, obiecuję ♥ A tymczasem - w końcu udało mi się napisać kolejny post z serii "Z folderów Shy"! Wybór nowego tematu nie był szczególnie trudny, bo byłam go pewna już w trakcie pisania pierwszej części. Heh, znowu ciężka nazwa, ale co ja na to poradzę, że angielski jest do takich nazw idealny? Z "The Most Fur-fect Movie Ever!" chodzi oczywiście o pewien futrzasty film który ukazał się już kilka dobrych miesięcy temu. Oglądaliście może Zootopię ? Zwierzogród podbił moje serce już za pierwszym razem. Pokochałam absolutnie wszystko - bohaterów, fabułę, miasto, widoki... ♥ Nie dziwne jest więc, że poszłam drugi raz. I jeszcze raz. I jeszcze jeden. No, a teraz planuję kupno płyty ^^ Jeśli ktoś nie oglądał - serdecznie polecam. No, chyba że ktoś nienawidzi animacji Disneya, zagadek, scen grających na emocjach oraz barwnych bohaterów. Ale jeśli te cztery rzeczy są Wam bliskie - powinniście ...

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*//  //Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!// 1. Czym właściwie jest K...