Przejdź do głównej zawartości

Books, books, books...

Czeeeść wszystkim!
Słuchajcie, stało się coś niesłychanego! Shy ma wenę!
No doba, może to nie jest aż taaak niezwykłe, ale u mnie zdarza się ostatnio bardzo rzadko. Ja chcę pisać posty! Ja chcę obrabiać zdjęcia! Ja chcę robić zdjęcia!
Dzisiaj wstawiam kolejną zaległą sesję (czyli jeszcze tylko jedna i mogę się zabierać za nowe zdjęcia! Jupiii!). Robiłam ją baaardzo dawno temu (w połowie wakacji...) więc jest sporo błędów i niedociągnięć. No ale co tam, wstawiam! Jest to chyba pierwsza sesja Duchess którą jej zrobiłam (oczywiście poza otwarciową ), więc tym bardziej wypadało mi ją tu wrzucić...









Duchess: Patrzcie...

Duchess: ...tutaj jestem ja!
Duchess: O! O! Tutaj też!

Duchess: Moje imię!






Jak pewnie zauważyliście, w końcu kupiłam sobie trzecią część serii Shannon Hale (a no i obejrzałam wczoraj pierwszą część WtW, jeeej!). Założyłam też Duchess okularki od szezlongu Apple, bo jakoś tylko do niej mi jako-tako pasowały.


No i na końcu dwa zdjęcia porównawcze: jak jej lepiej? W okularach czy bez? Ja wiem, że ma strasznie nienaturalnie ustawione dłonie, ale ciii...

Ach, no i zaktualizowałam swoją wishlistę. Dodałam opisy Pullipek, dałam leprze zdjęcie Farrah i w ogóle, więc jeśli obchodzi kogoś o jakich panienkach marzę to zapraszam.

Do następnego posta! =3

Komentarze

  1. Moim zdaniem okulary dodają Duchess charakteru. No i oczywiście świetnie pasują do sesji z książkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować =3
      Tak też planowałam, by jakoś pasowały =) Udało się!

      Usuń
  2. Zdjęcia jak zawsze super ;) Myślę, że Duchess pasują te okularki :3 Wygląda świetnie <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, strasznie mi słodzicie =3 Ale dzięki wielkie!

      Usuń
  3. Podziw normalnie - trzy książki na tyle sposobów ustawić. XD
    Duchess wyszła cudnie i jestem zdecydowanie "za" okularkami, pasują do niej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huh, dzięki =) Nawet nie pomyślałam że ktoś to zauważy (sama nawet nie zwróciłam na to uwagi XD). Nudziło mi się wtedy potwornie, lało, a ja se książki do zdjęć z lalką ustawiałam XD
      A Duchess już chyba w okularkach zostanie. "Zparingowałyśmy" ją teraz z Dexem (nawet się nie pytaj... To strasznie długa i zawiła historia) i pasują do siebie jak ulał =)

      Usuń
  4. Och,uwielbiam ulotkę z książki ,,Kraina Czarów" ^^ Tak jak reBelle-trzy książki a tyle sposobów xD Niemożliwe O.O A co do Duchess-Ta lalka w okularach wygląda źle,oj,źle...Nwm czemu,zazwyczaj lalki dla mnie ładnie wyglądają w okularach,ale! do tej lalki to..no,no, najzwyczajniej w świecie nie pasuje!(oczywiście nie chciałam nikogo urazić,to tylko moje zdanie ;x)

    //Maddie xoxo ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sobie czasem książki na dziwne sposoby poustawiać, jeszcze lepszy dowód na to masz w "Labirynth" xD
      Tja, dziewczyna jednak w okularach już nie chodzi, stwierdziłam jednak, że do książek taki akcent będzie pasować...

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Something about these months

O Boże. Nie było tutaj postów przez dwa miesiące. DWA MIESIĄCE. A teraz ja się pytam: kiedy to się stało, hm?! O Boże. A tak w ogóle to hej, cześć, witajcie, czy coś tam innego. Tęskniliście? ♥ Jak by Wam to wszystko wytłumaczyć? Może zacznijmy od jednego: przepraszam. Strasznie przepraszam. Ale naprawdę mam usprawiedliwienie - szkoła! Zaczęłam gimnazjum i, egh, trochę czasu mi zajęło przystosowanie się do gimnazjalnego rytmu. Duże trochę. Nawet bardzo duże trochę. To też nie tak, że nic w tym czasie nie robiłam. W prawie każdy weekend siadałam i starałam się napisać chociaż trochę. Chciałam opublikować rozpiskę z Anglii, zamiast tego macie to. Moje przeprosiny. Ale teraz wracam, naprawdę! Postaram się dodawać posty co dwa tygodnie, w piątek, sobotę lub niedzielę. Wiem, to nie tak często jak kiedyś. Ale hej, to tylko początek! Z czasem postaram się pisać jeden tygodniowo, a może i więcej? Kto wie, kto wie... Także w najbliższym czasie postaram się dodać rozpiską angielską. Zastanawia…