Przejdź do głównej zawartości

Wasze Decyzje...

WITAJCIE WSZYSCY!!!!!!!
Nie! Nie umarłam!
Choć wiem że niektórym ta myśl przemknęła przez główkę...
(^0^)
No to:
Dziś macie WY decyzje podjąć o kilku rzeczy losie...
  

1.Piątkowe posty obrazkowe: 
Chcecie aby były czy nie???
Głos: 
TAK                     NIE


2.JESZCZE JAKIEŚ PROPO CO DO POSTÓW:

Macie propozycje??? Chcecie aby na naszym blogu było coś czego jeszcze nie było i nie ma ???
Piszcie w komach...=3


3.Macie ochotę na wyzwanie???

Narysujcie jak wyobrażacie sobie mnie i Shy...
Wyślijcie na email  kaczka1214@gmail.com!!!

Wiadomość do mifki:
Zostajesz oficjalnie wykluczona z tego wyzwania!!!
Wiesz jak wyglądamy...=p
HEH...!!!    




                         podpis
     
                             Iki Yumejin



4.Kilka obrazków z dedykacją dla was:
(obrazki z grafiki google)


















Lovciamy was, Ci którzy tu zapaczają... =3






Do napisania....!!!!




Iki  

Komentarze

  1. 1. Tak :3
    2. Hmm... Nie wiem, ale jak coś wymyślę to napiszę ;D
    3. Tak miałam ochotę na wyzwanie, ale niestety już nie :P xD A bym was tak pięknie namalowała... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. HEHE... Niestety twe uczestnictwo w tym zacnym wyzwaniu było by nie fer dla naszych zacnych zaglądających!!! =3

    P.S. Dobrze Cię (widziec+ja cię nie widzę...) wipisedź????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda xD Ciebie też miło (nie) widzieć :3

      Usuń
    2. Hmm... Tak teoretycznie to my Cię widzimy (na awatarze) tylko ty nas nie XD

      Usuń
  3. 1.Tak
    2. A co myślicie o repaind doll? Bo moim zdaniem to mogłoby być ciekawe. ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, tylko czekałam aż ktoś to zaproponuje! Nie wiem co prawda czy chodzi Ci o to abyśmy to my przemalowywały lalki, czy o to abym ja lub Iki znajdowała najładniejsze repainty w necie, ale jeśli o to drugie to z przyjemnością się zgłaszam! Co Wy na to aby pojawiały się w niedziele (tylko wtedy mam dużo czasu...)?

      Usuń
    2. Miło byłoby zobaczyć wasze starania w repaint'cie bo niektórym wychodzą nieźle, ale zazwyczaj pierwszy raz ma bardzo komiczny efekt. Chociaż trening czyni mistrza. ;3

      Usuń
    3. reBelle, nie pomagasz! To może wyjść tragicznie... O.O
      A tak na serio, to już nawet próbowałam - starłam jednej mojej starej lalce twarz i chciałam zacząć malować, ale zorientowałam się że nie wiem czym =P Teraz kupiłam sobie taką porcelanową figurko-skarbonkę i też chce zetrzeć twarz (pomaluję zwykłymi farbami). Post o niej pojawi się jakoś w ciągu tygodnia, może dwóch.
      Póki co w niedziele będę robić posty z - moim zdaniem - najładniejszymi repaintami z netu, a może na jakąś rocznicę tej serii (10 post na przykład) wstawię swoja przemalowaną lalkę... Tylko nie oczekujcie zbyt wiele, błagam! Raczej będziecie mieli się z czego pośmiać...

      Usuń
    4. Shy, z tego co się orientuję to większość maluje farbami akrylowymi (lecz je jest trudniej zetrzeć) lub kredkami akwarelowymi. ;3 Chociaż komu co pasuje.
      A przemalowaną skarbonkę z chęcią zobaczę. <33

      Usuń
    5. Dzięki =) (taaa... Jak zwykle odpowiedź Shy 10 godzin po poprzednim komentarzu XD)
      Za malowaniem farbami nie przepadam (moje "dzieła" z plastyki, są hmm, po prostu "cudowne"), ale kredkami akwarelowymi chętnie spróbuję. Nawet chyba mam je gdzieś w domu...

      Usuń
  4. Ja w każdym razie jestem za ;-) od jakiegoś czasu się tym interesuje i chętnie zobacze to na waszym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Możecie też zrobić stronę z pytaniami :3

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 tak
    2 nie mam pomysłów
    3 czy ja też nie mogę was ( orginalnie ) narysować

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee...Ereeemmm...

    Jako współtwórca i redagująca na tej zacnej witrynie internetowej.
    Zaświadczam w imieniu moim oraz Shy, iż ( głęboki wdech)....
    Amy, Mifka, Mika, Shiro i wszyscy zgromadzeni któży kiedykolwik widzieli nasze śliczne twarzyczki na oczy, są oficjalnie wykluczeni i mają zakaz startowania w wyzwaniu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    podpis

    Iki Yumejin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda chciałam narysować wasze karykatury=(

      Usuń

Prześlij komentarz

♡ Dziękuję z całego serca za każdy komentarz pod postem! ♡
♡ Pamiętaj - nic nie motywuje tak bardzo, jak świadomość, że ktoś poświęcił kilka swoich cennych minut na skomentowanie mojej pracy ♡

Popularne posty z tego bloga

My New Asian Love - A Few Words About Korea ♡ (part 1/2)

Annyong~! Witajcie w nowym poście po kolejnej dłuższej przerwie ^-^ W poprzednim wpisie obiecałam Wam rozpiskę o k-popie i ogólnie Korei, czyli tematach bardzo gorących dla mnie ostatnimi czasy. Chciałam podzielić się z Wami tym w taki sposób, aby zachęcić Was do koreańskiej muzyki i kultury, tak jak jakiś czas temu zachęcono mnie, a że z początku nie miałam pojęcia jak się do tego zabrać zajęło mi to trochę dłuższą chwilę... ^^" Wracam jednak dzisiaj z pełnoprawnym postem na temat Korei! //Edit while writing #1: Heh, post wyszedł trochę bardzo dłuższy niż się spodziewałam, a i temat nietypowy dla tego bloga, więc nie zdziwię się jeśli większość zdecyduje się go pominąć ^^" Pisałam go w sumie najbardziej dla siebie, nie mniej byłabym bardzo szczęśliwa gdyby ktoś to przeczytał albo nawet zainteresował k-popem po przeczytaniu *-*// 
//Edit while writing #2: Ok, post wyszedł napraaawdę dłuższy, dlatego podzieliłam go Wam na części ^-^ Enjoy!//
1. Czym właściwie jest K-POP?
Rzeczo…

Victorian Morning

Annyong~! Witajcie ponownie po 27 dniach! Tak, ponownie mnie trochę nie było, ale dzisiejszy dzień w końcu mnie zmotywował i przychodzę do Was z ostatnią wakacyjną sesją ^^ Jestem z niej bardzo dumna i naprawdę wiele zdjęć mi się podoba, więc będziecie mieć na co popatrzeć... c: Bez zbędnego przedłużania, zapraszam~





















Like a Doll

Hello~! //tutaj wstawcie dowolnie wyglądające dłuuugie przeprosiny na temat tego jak to zaniedbuję bloga, obserwatorów i ogólnie życie, których i tak nikomu nie chciałoby się czytać, ale muszę jakoś wyrazić swoją skruchę// Zatem jak tam mija Wam luty? W trakcie ferii czy już po? Jak widzicie u mnie było dosyć pracowicie, ale że w końcu zaczęły mi się ferie (co z tego, że trwają już tydzień) mam chwilkę by o czymś napisać ^^ Prawdę mówiąc przez chwilę chciałam sobie ten post odpuścić. Wstawić po postu kolejną sesję. Ale wtedy napisała do mnie sei (dziękuuuję~ ♡) i stwierdziłam że, a co tam, jednak to tutaj pokażę. Jest to nieco inne od wszystkiego co dotąd się pojawiło. Dawno nie robiłam zdjęć czemuś innemu niż lalkom. Ale że u mnie przez ostatnie trzy miesiące dużo się zmieniło (znalazłam nową życiową pasję... ^^) pomyślałam, że może warto jednak pokazać efekt mojej pracy jako początek stopniowych zmian które chciałabym tutaj wprowadzić...? Ale żeby nie przedłużać tego i tak już długi…